ONLINE PORADA & WEBINÁŘ

V úterý 14. dubna 2020 od 20:00 zde na této stránce proběhl webinář

JAK NA DOSAH A VLIV V PODNIKÁNÍ?

Ukázal jsem vám klíčovou dovednost v podnikání,
díky které podnikatelé dělají peníze!

Videa z webinářů a vzdělávací materiály z edice ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ máte trvale k dispozici ve členské sekci klubu GOLDWINNER!

ZÁSADNÍ VĚC, KTEROU PODNIKATELÉ ŘEŠÍ, JE

KOMU A JAK PRODÁVAT?

Podnikavý člověk, či podnikatel vytváří peníze, bohatství a svůj svět vlastní hlavou procesem myšlení. Zatímco lidé na Levé straně cash-flow kvadrantu vydělávají peníze tím, že prodávají za hubičku svůj čas, energii a potenciál…  Podnikatel co si nevymyslí, to nemá!

Hodně lidí má zajímavé nápady, které chtějí monetizovat. Myšlenka, nápad, idea, vize jsou základem. Bez schopnosti myslet nelze vytvořit hodnotu a následně ji prodávat. Říká se tomu monetizace myšlenek v praxi.

Zásadní témata, které podnikatelé řeší jsou:

1.  Jak a co vymýšlet, aby se mohla dít následně monetizace a proces podnikání.

2. Jak nastavit podnikání, procesy, logistiku tak, aby firma jako strojek na peníze fungovala.

Dejme tomu, že člověk podnikavý = podnikatel tyto dvě základní podmínky vyřeší. 

Nastává to hlavní - komu a jak prodávat?

✅ Následuje tedy marketing, strategie. Mělo by se cílit na ty správné lidi, kteří mohou být potenciálními zákazníky. Bez klientů a zákazníků nelze prodávat. Bez zákazníků není byznys, myšlenka je jen sen a firma prázdná skořápka.

✅ Větší část podnikatelů vsadí na nějakou formu propagace, marketingu. Vědí, že bez koncových zákazníků nemají šanci. Cítí, nebo to možná i vědí, že je důležité:

👉 Cílit na ty správné lidi › říkáme tomu cílové skupiny.

👉 Méně již podnikatelé vědí, že 80 až 90 % jejich budoucích peněz (obratu, zisku,             cash-flow) je u méně než 10-20 % potenciálních zákazníků.

👉 Většina podnikatelů míří extenzívně na všechny a kde se dá, a snaží se vylovit co         největší rybník bez ohledu na náklady a realitu, zda jsou v rybníku ty správné ryby.           Praxe ukazuje, že je to nákladný a chybný postup…

👉 Podnikatelé tuší, že je třeba být vidět, že je třeba budovat povědomí o firmě, dělat
   nějaké to promo, marketing… OK, dejme tomu..

CO JE OPRAVDU DŮLEŽITÉ?

Máme-li myšlenku, ideu a vizi proměněnou v hodnotu, to jest výrobek, službu nebo jakýkoliv produkt, musíme začít budovat vědomě a strategicky dvě věci:

DOSAH a VLIV!

Dosah › to jest potřebujeme zaslat informaci, zjistit poptávku, udělat nabídku co nejpřesněji na  ty správné cílové skupiny lidí a potřebujeme, aby dosah byl co největší. Zároveň musíme umět pořídit dosah pro své myšlenky a dosah informací o svém podnikání jednoduše, efektivně  a ekonomicky…

Vliv › potřebujeme s lidmi, na které získáme dosah, efektivně komunikovat a pozvat je do svého podnikání. Lidé na druhé straně chtějí něco, co my jim můžeme nabídnout. 

Každý podnikavý člověk, každý podnikatel bez ohledu na obor, druh či rozsah podnikání potřebuje mít:

1. Skvělé klienty a zákazníky, kteří drží jeho byznys, cash-flow, obraty a zisky!
2. Dosah a vliv - jednoduché strategie, které nezaberou moc času a fungují!
3. Každý podnikatel musí umět oslovit lidi, kteří pro něj mají jeho peníze a chtějí si od něj koupit. 

Bez dosahu a vlivu to v podnikání nefunguje!

ŘEŠENÍ?

Na webináři jsem vám ukázal možnou cestu a předal pár návodů!

Jednoduchý postup, levné řešení - může fungovat téměř pro všechny podnikavé lidi a podnikatele. 

Bez ohledu na to, zda máte byznys online nebo offline a bez ohledu na to, zda prodáváte online produkty, nebo fyzické produkty a služby, potřebujete

✅ Mít skvělé zákazníky a klienty!
✅ Dosah do vybraných segmentů svého trhu na nejlepší potenciální zákazníky a klienty!
✅ Vliv na svůj trh, vliv na svět, který budejete a vliv na hřiště v rámci svého herního plánu a pravidel!

Jaké si to uděláte, takové to budete mít!

ONLINE VYSÍLÁNÍM JSEM VÁS PROVEDL OSOBNĚ!

Napište mi prosím do Komentářů, co pro vás mohu udělat v této době?

Jirka Mazur

Tvůrce GW programů

Podnikám od roku 1990, mým podnikáním prošly desítky firem, stovky lidí a obrat přes 2 miliardy korun. Mám vám co říct k problematice procesů v podnikání...

  • Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání, nebo v oboru, kde podnikat plánuješ?
  • Poradíš nám svoje zkušenosti? Jak mít co nejvyšší dosah a co nejvíce efektivní vliv na svoji cílovou skupinu zákazníků?
  • Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ?
  • Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu?

Aktivita za aktivitu & energie za energii!

Děkuji všem za zpětnou vazbu a sdílení!

  1. Zdenka napsal:

    Podnikání jsem ještě nerozjela, zkušenosti zatím získávám.
    Potřebuji se hlavně dobře naučit pracovat se sociálními sítěmi, maximálně se zaměřit na podnikání online.
    Vaše postupy a návody mají rozhodně velkou hodnotu, protože jsou podložené dlouhými roky úspěšné praxe.

  2. Petr napsal:

    Skvělé ,jak to dělat jinak , lépe a posunout se dál .

  3. Hana Tomanová napsal:

    1. Ano, je mi jasné, že je třeba zaměřit se na vhodnou skupinu, že dosah a vliv jsou klíčové. Zatím nepodnikám.
    2., 3. Zatím sleduji Vaše webináře a zajímá mě vše, takže jsem vděčná za sdílené řady a inspiraci, poté se rozhodnu, co a jak dál.
    4. Ano, obrovskou hodnotu.

  4. Marie Šmídová napsal:

    – zabývám se již několik let finančními službami a mám svůj okruh klientů a doporučení
    – jednám s klienty osobně, využívám jen emailovou komunikaci
    – potřebuji jednoduché nástroje, které mohu sama upravovat
    – moc děkuji za informace, které jsem získala, nikdy jsem se na své podnikání nedívala pomocí „strategie dosahu a vlivu“, takže bude třeba toto změnit

  5. ach jo napsal:

    Díky za vynikající zvuk, ale za celé vysílání se mi bohužel nepodařilo vyklikat i obraz. Tak snad zase někdy příště?

  6. Roman Miarko napsal:

    Díky za upozornění na stream yard.
    Zažil jsem několik překvápek se ZOOMem, protože mi chybí nějaká knihovna a nechce se mi nainstalovat. S některými známými marketéry nekomunikuji, protože trvají na ZOOMu. Pokud nejsem schopen konzumovat jejich obsah online, proč bych jim měl platit za členství?

  7. stefan Szamel napsal:

    Učím sa tu zaujímavé veci a dostávam aj emailom samé super veci …
    Som niekedy aj celé týždne mimo internetu, ale ozaj musím priznať..že
    tieto informácie časom zúročím, je toiba o mne…

  8. Moc děkuji za hezký a přínosný webinář.
    Rád přijmu PDF, návod na StreamYeard

  9. Pavel napsal:

    1) Zatím jen tak, abych nebyl ve ztrátě, ale pracuji na zlepšení
    2) Sám terve začínám, takže se řídím heslem: učit se od těch, kteří to umí
    3) Potřebuji hlavně inspiraci
    4) Mají právě tu inspiraci kterou potřebuji

  10. Roman Miarko napsal:

    Největší poznání z webináře pro mne bylo toto:
    Když na FB chcete šířit kvalitní obsah,
    dav žvanilů na FB vás utluče čepicema.

    Musím přestat brát ohled na žvanily a vůbec na ně reagovat. To byl hlavní únik mojí energie, protože beru každého jako rozumného člověka a tito pobertové nesplňují tuto premisu.
    Jirko, díky

    • Jana S. napsal:

      Jirko ahoj,
      webinář byl zase špičkový, děkuji moc : )
      Tentokrát pro mě bylo nové skoro všechno, ale jsem za to vděčná, protože vím, co přesně se mám naučit, jsou to informace, které se moc neučí a určitě je obchodní zástupci FB nevidí rádi, navíc to jsou praktické návody a řeč čísel, žádné ,, ezoterické kecy“,
      1. uvědomila jsem si, že si potřebuji ten DOSAH a VLIV vydefinovat co nejpřesněji, ale i odvážně, tzv. ,, nelítat nízko“, ani nemít ,, hlavu v oblacích“, prostě plán, který je odvážný a reálný.
      2. v kontaktu s klienty mi dost dobře funguje strategie: vím, jak se cítíte, protože taky jsem se tak cítila, a mám řešení tohoto problému, které mi pomohlo a pomůže i Vám… samozřejmě, podmínkou je autentičnost, ta se pozná
      3. Rady ohledně FB – wow! zjištění, že FB cílí na hloupou většinovou masu a že moc nepodporuje chytré lidi, bylo pro mě docela zásadní tak, že ani nemá cenu pokoušet se cílit s chytrým obsahem na veljý pičet sdílení, a naopak, jak efektivní vliv může být přes FB za pár peněz, doteď jsem viděla lidi, co dávají do reklamy velké peníze, a bez velkého efektu, když jsme ještě k tomu viděli vyhodnocení podle jednotlivých parametrů, konečně jsem viděla souvislosti a dává mi to smysl.
      4. Jsou to pro mě neskutečně hodnotné informace, děkuji 😊

  11. 1 – Podnikám – oblasti: terapie, koučink, sebeřízení, zdraví, investice a optimalizace procesů. Informace, know-how je zásadní, 80/20. Kdybych neměl žádný vliv, resp dosah, měl bych poměrně málo klientů.
    2 – 80/20 dobrá strategie při využití metod např. GROW, SWOT, SMART, KAIZEN, atd. A potom hlavně samotná AKCE!
    3 – inspirace, co mě ještě nenapadlo
    4 – Ano, zamyslím se, něco mi to vždy dá. Zaměřuji se na ty perly v oceánu.

  12. Jaroslav Hájek napsal:

    • Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání, nebo v oboru, kde podnikat plánuješ?
    • Zatím nepodnikám. Podnikat teprve začnu.
    • Poradíš nám svoje zkušenosti? Jak mít co nejvyšší dosah a co nejvíce efektivní vliv na svoji cílovou skupinu zákazníků?
    • Nadefinovat si zákazníka, sestavit svůj tým, vše zprocesovat
    • Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ?
    • Informace, které mi pomohou se dostat na pravou stranu. Pro svou cestu na pravou stranu. Osvojit si strategické myšlení.
    • Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu?
    • Určitě mají. Čerpám z nich, studuji.

  13. Richard Krejsa napsal:

    Dosah a Vliv nyní využívám a sklízím zisky už více jak rok díky tomu máme kontinuální přínos zakázek a zisku
    Já využívám pravidlo 80/20 a vždy ze zákazníky komunikuji aby byly spokojení jak s kvalitou termíny a cenou
    Jak oslovovat nové skupiny zákazníků , pracuji na své prokrastinaci.
    Je to pro mě obrovská inspirace které implementuji do mého podnikání .
    Díky Jirko za to že jdeš do to ho pořad naplno !!!!

  14. Miroslav Kardos napsal:

    Dosah a vplyv zacielit na solventnu skupinu v podnikani a brat si svoje peniaze
    Jednoducho a strucne znazit sa vzdy byt na vrchole, byt pred ostatnymi
    Zive vysielanie na cielovu skupinu
    Su zaujimave maju myslienku, a su podlozene overenim

  15. Radek Jahn napsal:

    1. Až dnes si uvědomuji, že dosah a vliv je něco, co používám často u svých klientů a partnerů, cílové skupiny.
    2. Dobrý produkt, jeho detailní znalost a schopnost vysvětlit a nadchnout.
    3. To si teprve ujasňuji, nejsem si jist.
    4. Mají, velkou inspiraci a nutí k zamyšlení.

  16. Valéria Perinová napsal:

    ano určite to potrebujeme. Dakujeme velmi pekne za sprístupnenie

  17. Ján napsal:

    Zatiaľ ešte nepodnikám, ale som si istý, že v najbližšej budúcnosti naozaj bude nutnosťou obchodovať cez internet. Takže chcem byť pripravený. A každá informácia ma posúva vpred.
    Ďakujem.

  18. Věra Strejčková napsal:

    • Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání,
    Zatím nepodnikám, ale ráda bych nabízela cukrářské výrobky

    • Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ? Jak nastavit celou strategii
    • Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu? Ano, je dobré se učit od úspěšných

  19. Michal Procházka napsal:

    • Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání, nebo v oboru, kde podnikat plánuješ?

    Zatím se podnikání nevěnuji. Jsem ale zapojen do tvých projektů kolem burzy.

    • Poradíš nám svoje zkušenosti? Jak mít co nejvyšší dosah a co nejvíce efektivní vliv na svoji cílovou skupinu zákazníků?

    Vzhledem k tomu, že nepodnikám, tyto zkušenosti nemám.

    • Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ?

    Využívám informace, které souvisí s burzou.

    • Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu?

    Postupy a návody ke klasickému podnikání nevyužívám. Pouze je pasivně sleduji (nasávám) a časem to snad vyklíčí. Zatím skutečně pouze burza. Postupy a návody související s touto činností aktivně využívám a hodnotu jistě mají velkou. Projevuje se zde síla komunity a sdílení informací.

  20. Ivana napsal:

    1/ zásadně, základ pro doporučení
    2/ automatické procesy, mluvím kudy chodím
    3/ podpora online strategií
    4/ maximální – praktické rady, ověřené životem, eliminují moje chyby, infomace se soustředí na jednom místě

  21. Jaroslav napsal:

    1. Nevyužívám on-line techniky, proto můj dosah je poměrně omezený. Není problém soustředěného vlivu, vzhledem k tomu, že problematika komodit je, zvláště v této době, nesmírně zajímavá
    2. Příliš zkušeností nemám, protože mimo telefonu potřebné sítě nevyužívám
    3. Jak využít mail, sociální sítě k získání potenciálních klientů ke stolu
    4. Vaše postupy jsou úžasné, mám jediný problém – jak je využít, když sociálním sítím nerozumím

  22. Peter napsal:

    Ad 1. Stratégie určite budú fungovať, len ich treba poznať a najmä aplikovať v praxi. Hlavne ma zaujíma ako správne určiť cieľovú skupina na FB a iných sociálnych sieťach.
    Ad 2. Zatiaľ som využíval len osobné doporučenie, je žiaľ pomalé, zdĺhavé a má malý dosah ale je vysoko účinné.
    Ad 3. Ako rýchlo jednoducho vytvoriť fungujúce webináre
    Ad 4. Áno, určite.

  23. Michal Tomášek napsal:

    1) Nepodnikám, ale dosah a vliv v každém oboru lidského podnikání bude mít zásadní úlohu. V mém uvažovaném oboru, je to o informacích, kvalitním týmu a pravidle 80/20.
    2) Používej: kvalitní tým který si postavíš, technologie a pravidlo 80/20.
    3) Sdílení návodů a inspirace.
    4) Ano, má to pro mě hodnotu, více přemýšlím a upravuji plány ve směru chtěného cíle.

  24. Iva napsal:

    1. Dosah a vliv u mě nejlépe funguje na zásadě osobního setkání a doporučení mých spokojených zákazníků – jsem fotografka. Skvělé jsou i sociální sítě – zákazníky zveřejňují mé fotky a přirozeně se tak šíří povědomí o mých službách mezi jejich známé.
    2. Nejlepší zkušenosti s dosahem a vlivem mám, pokud dělám nějakou více „veřejnou službu“ za relativně málo peněz, ale velkému množství lidí na akci, kde se vyskytuje hodně lidí, např. fotím celou školu, vítání občánků, fotky pro místní Sokol, v okolí jsem díky tomu první fotografka, na kterou si vzpomenou, pokud lidé potřebují něco nebo někoho nafotit. Bohužel zatím nevydělávám na automat přes internet – na tom chci teď více zapracovat a taky na na zvýšení dosahu a vlivu přes internet a sociální sítě.

    3. Jaké rady a pomoc potřebuji?
    Jak zajistit větší dosah a vliv přes internet, vzbudit pozornost, zajistit si fanoušky, kteří mi budou rádi platit,
    Jirka a celá skupina kolem GW mě udržují v podnikatelském myšlení a dodávají inspiraci a energii to nevzdávat, díky, že jste:)

  25. Jiří Dražil napsal:

    Zatím nepodnikám a nemám ani plán. Tak sbírám zkušenosti úspěšných a odvahu, kdybych se pro podnikání rozhodl. Po práci působím v neziskovém sektoru, tak většinou marně čekám na rady pro tento sektor. Ale i tam se začínají rozbíhat online aktivity.

  26. Roman Miarko napsal:

    1. To netuším, protože jsem to vždy vědomě zanedbával.
    2. Vzhledem k orientaci na nový život, zatím nevím.
    3. Potřebuji inspiraci. Pak už si poradím sám.
    4. Jak kdy … Každý máme jiné zaměření a jiné zkušenosti. Nicméně si nechám poradit od kohokoliv. Pak to proženu hlavou a rozhodnu se, zda konkrétní rada je pro mne dobrá či nepoužitelná.

  27. Mariya Petrova napsal:

    Nemám přehled, jak v cestovním ruchu fungují dosah a vliv, je to pro mě nový obor, o to větší je ta výzva. Zkušenosti s tím nemám a beru to jako příležitost vymyslet nový způsob, nový směr, jak to dělat. Myslím, že v tom je právě výhoda, že nemám žádné zkušenosti, rozuměj mantinely.
    Rady potřebuji nejvíc na to, jak najít tu svoji cílovou skupinu a jak si zajistit příjmy v oblasti cestovního ruchu bez cestování, určitě bych je aplikovala.
    Určitě hodnotu v postupech a návodech vidím, právě proto tyto webináře sleduji.

  28. Ľuboslav napsal:

    1. Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání, nebo v oboru, kde podnikat plánuješ? Momentálne pracujem ako úplný začiatočník. Robím obrazové videá pre nepočujúcich, ktoré potom umiestnim na úložisko a link posielam registrovaným záujemcom. Tých nepočujúcich nie je veľa. Ale ako sa hovorí, raz treba začať. tak prečo nie práve teraz, nayvše keď je takáto úžasná podpora od vás on-line?
    2. Poradíš nám svoje zkušenosti? Jak mít co nejvyšší dosah a co nejvíce efektivní vliv na svoji cílovou skupinu zákazníků? Veľa toho neporadím, ten môj systém nie je určite efektívny tak, ako napríklad webináre.
    3. Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ?
    Webináre sú to, na čo sa chystám, preto dnešný webinár bude presne to, čo potrebujem. Je to skutočne ako na objednávku 🙂
    4. Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu?
    Určite. Aj keď nepočujem, zaznamenám si to a nájdem spôsob, ako dostať z toho textový prepis hovoreného slova. Je to iba otázka času ….
    ďakujem za vždy skvelé informácie!

  29. Finanční poradce nováček Jana Křížová napsal:

    1.Zatím mi funguje pouze osobní doporučení od mého klienta dále.
    2.Snažím se dosáhnout většího a cílenějšího vlivu na své potenciální zákazníky formou online,učím se,byť pomalu 🙂
    3.Hledám rady ohledně online zacílení na zákazníky,ideálně od píky pro naprostého začátečníka v tomto.
    Zajímá mě větší či konkrétnější praktické využití Paretova zákona.
    4.Informace zde řečené pro mě mají velkou hodnotu.Děkuji

  30. eva napsal:

    1.Stratégie pre dosah a vplyv môžu byť on line, to ale neviem ich ešte dobre využívať, ale aj offline a to je osobný kontakt s klientkami.
    2. Pracujem v MLM s kozmetikou a výuka angličtiny. Nemám nejaké rady, lebo sa sama ešte hľadám, ale viem, že online svet má široky dosah a tiež aj vplyv na cieľovú skupinu, ak su dobré stratégie a spôsoby akymi to človek robí.
    3. Ako mať správnu sebadisciplínu a timemanažment, lebo nie vždy mám správny fokus a mám takú roztrieštenú pozornosť na veľa aktivít a potom to nemá ťah vpred ako by som chcela. A pomohlo by mi poradiť ako si tieto dve rôzne oblasti dobre deliť do denných aktivit, aby som obe rozvinula na uroveň podnikania, s ktorým by som bola spokojná.
    4. áno majú vaše postupy a návody hodnotu, veľkú,..lebo sú kontkrétne, praktické, ste odborník a máte mnohoročné skúsenosti a viete čo robíte a prečo je to tak dobré, lebo máte dlhoročné kvalitné výsledky a poznanie

    • Ako ďalej napsal:

      Som realitný maklér v tejto situácií je to dosť zabrzdene rozmýšľam ako využiť svoju prax a skúsenosti na niečo čo v tejto situácií pôjde lepšie v poslednej dobe som na 90 percent fungovala na doporučenie od bývalých klientov, vás kurz som pred pár rokmi absolvovala a bol podnetný tak sa teším aj na tento vebinar

      • Ako na dosah a vplyv napsal:

        Toto je môj komentár ale neviem prečo je to ako keby to bolo preložené z maďarčiny, písala som to v mobile ale určite to takto nebolo napísané, prepáčte

  31. Jana Kasarova napsal:

    1. To zatiaľ ešte neviem. 2. Zatiaľ nemám potrebné skúsenosti, preto Vám v tom neviem poradiť. 3. Potrebujem vedieť, ako sa mám hýbať v podnikaní v oblasti umenia a hudby. 4. Áno, majú.

  32. Dušan napsal:

    1) funguje mi e-mail newsletter, méně soc. sítě a nejlépe osobní doporučení, což je ale přirozeně omezeno lidskou kapacitou
    2) tahle otázka se mi překrývá s tou první, takže stejná odpověď
    3) nastavit a automatizovat procesy, vím, že ztrácím zbytečně spoustu času na rutinních činnostech
    4) ano, jinak bych tu nebyl

  33. Pavel Debnar napsal:

    1.zatim nepodnikam ,hledam coby me bavilo a naplnovalo radosti a spokojenosti
    2.Rad bych se venoval oblasti zdravi a navysovani vybraci
    3.Jak najit to spravne podnikani pro sebe a jak efektivne oslovit a zaujmout ty spravne zakazniky
    4. Ano maji

  34. 1) Začínám klást větší důraz na marketing, abych přitáhl více návštěvníků na náš web.
    2) Zdá se, že nejvíce efektivní jsou rozesílky newsletterů na adresy zákazníků, kteří projevili zájem, dali souhlas.
    3) Každá nová inspirace a nápad jsou cenné.
    4) Určitě, nutí k zamyšlení, jak se posunout dále.

  35. Jaroslav napsal:

    ad 1 – jsou klíčové, bohužel se jim nevěnuji systematicky, vlastně bych ten systém teprve potřeboval vytvořit
    ad 2 – bohužel, postupuji nesystematicky, nahodile, reaguji na nejrůznější impulzy, občas se objeví nápad-myšlenka..
    ad 3 – potřebuji jednoduchý systém, nástroj na běžné používání – několik kroků v pravidelných intervalech …
    ad 4 – každý návod a postup, který se v praxi osvědčil, má svou hodnotu a díky za něj

  36. Ad1. Dosah a vliv je klíčový. Je třeba se zaměřit na vhodnou cílovou skupinu podle paretova pravidla.
    Ad2. Mě pomáhá automatizace.
    Ad3. Potřebují větší fokus na online – a přízpůsobit své produkty online prostředí a potřebám klientů v online prostředí. Dále potřebuji zvětši dosah svých aktivit u malých a středních podnikatelů.
    Ad4. Hodnota tvých webinářů, manuálu a zejména GW klubu je velmi vysoká a zejména katuální v dnešní době.

  37. Valéria napsal:

    Teším sa znova na ďalšie hodnotné informácie.
    Najviac by som teraz potrebovala návod ako zvládnuť home office.
    Je to výzva.
    Začnem niečo robiť a skončím pri úplne inej činnosti.

    ďakujem

  38. Dosah a vliv LS, z.s. napsal:

    1. Ano
    2. Doporučuji sledovat webinaře na danou problematiku.
    3. Novy produkt. Budu ho distribuovat.
    4. Ano mají.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů