ONLINE PORADA & WEBINÁŘ

V úterý 24.3. od 20:00 proběhlo na této stránce online vysílání na téma

JAK NA EFEKTIVNÍ ONLINE KOMUNIKACI?

Dnešní doba si vyžaduje nové přístupy. Pracujeme, podnikáme a komunikujeme online. Zde je pár rad, jak na to!

Proč používáme ve firmě Slack?

  • 1
    Slack perfektně nahradí kancelář či sdílená pracoviště
  • 2
    Ráno se přivítáme a nasdílíme plány
  • 3
    Jsme ve firmě neustále v kontaktu, když potřebujeme
  • 4
    Řešíme osobní komunikaci, či sdílení dokumentů
  • 5
    Videohovory - pokud se chceme vidět a probrat věci osobně
  • 6
    Pracovní skupiny nebo týmy - řešíme v záložkách Channels
  • 7
    Pokud chceme mít společnou online poradu, vygenerujeme si URL pro videohovor na Whereby
  • 8
    Můžeme být takto ve spojení i na mobilu a kdekoliv ze světa a v jakémkoliv čase
  • 9
    Lze efektivně používat i pro kontakty s rodinou, přáteli, s klienty - dělat skupiny, řídit komunikaci
  • 10
    Skvělá možnosti řídit individuální komunikaci, nebo týmy v terénu a na cestách

Proč používáme ve firmě Whereby?

  • 1
    Je to skvělý nástroj pro skupinovou komunikaci
  • 2
    Rádi jej používáme i ve dvojicích, popovídání u kávy
  • 3
    Má malé nároky na datové přenosy a výbornou kvalitu
  • 4
    Je uživatelsky velmi jednoduchý
  • 5
    Můžeme sdílet obrazovky svých počítačů a efektivně řešit věci online
  • 6
    Ve spojení se Slackem vyřešíme 98 % všeho, co potřebujeme
  • 7
    Obě aplikace můžete v pohodě nasadit i do týmu v terénu
  • 8
    V placené verzi můžete používat videokonference a hovory až s 12 lidmi a pořizovat záznamy
  • 9
    Nenašli jsme jednodušší a rychlejší řešení, které je navíc zdarma!
  • 10
    Na nic nečekejte. JDĚTE DO TOHO!

K WEBINÁŘI BYLY EXTRA BONUSY:

Návody ke 3 aplikacím, které ve firmě využíváme!

ONLINE VYSÍLÁNÍM JSEM VÁS PROVEDL OSOBNĚ!

Napište mi prosím do Komentářů, co pro vás mohu udělat v této době?

Jirka Mazur

Tvůrce GW programů

Podnikám od roku 1990, mým podnikáním prošly desítky firem, stovky lidí a obrat přes 2 miliardy korun. Mám vám co říct k problematice procesů v podnikání...

  • Jaké hlavní problémy v podnikání řešíte v souvislosti se situací?
  • Jak to dáváte, v čem potřebujete poradit?
  • Jak vidíte budoucnost v horizontu 1 - 3 měsíců, hlavní cíle a úkoly?
  • Jak se změní vaše podnikání, cíle a vize?
  • Inspirace, náměty, doporučení pro tuto komunitu?
  1. Emily napsal:

    Veľká vďaka a mohla by som poprosiť o priblíženie aj ZOOMu?
    Určite vyskúšam hneď zajtra, pretože máte pravdu. Komunikácia je teraz veľmi dôležitá

  2. Slavi napsal:

    Jaké hlavní problémy v podnikání řešíte v souvislosti se situací?
    komunikacia a skúsenosti
    Jak to dáváte, v čem potřebujete poradit?
    odvahe, podpore víťaza v odbore
    Jak vidíte budoucnost v horizontu 1 – 3 měsíců, hlavní cíle a úkoly?
    rozbehnutý funkčný systém podnikania tvoriaci príjem
    Jak se změní vaše podnikání, cíle a vize?
    vidím a realizujem priority
    Inspirace, náměty, doporučení pro tuto komunitu?
    tvoriť jedinečné riešenia

  3. Ivana Cikánková napsal:

    Ahoj v realitách se nás to dotklo hodně, zejména v pohybu s klienty, vzdělávacích akcích, na druhou stranu s využitím moderních technologiíí /3D matterport prohlídky apod./ a online nástrojů lze v těchto časech normálně podnikat a obchododvat. Jelikož jsem zvyklá pracovat na volné noze už dlouho, online, z domova tak mě situace nijak kromě domácí výuky nevykolejila a dáváme to pořád stejně. Budoucnost? Bude skvělá. každý kdo se na nynější stav dívá s respektem, ale zdravě a racionálně, bude hledat výzvy, příležitosti, revidovat stávající úroven svého myšlení, nastavení …plno lidí ted opravdu pochopí význam slova svoboda! V podnikání a svobodné volby. To je to co teď nemáme…ale můžeme se skvěle připravit Doporučení? myslím, že je důležité pořád „žít“, jet si rutinu, pravidelnost, komunikovat s klienty víc než kdy jindy – co dneska zasejeme, sklidíme za pár týdnů či měsíců. Máme dost času, tak ho využijme!

  4. Jan komunikovat s členy rodiny? napsal:

    Mam problémy s komuniikaci rodiny na dalku..

  5. Současná situace omezila část aktivit – prezenční školení. Klienti neví co bude dál a jak se jich situace dotkne.
    Je to příležitost zastavit se a zamyslet se nad novým potenicálem. V horizontu cca 3 měsíců je třeba podpořti stávajcí klienty, a novým ukázat svou expertní zančku. Je to příležitost vytvořit nové produkty a služby.
    Vše bude směřovat k online a k práci na dálku.
    Věřím, že zvítězi spolupráce a fokus na naše silné stránky a na work – life balance.
    Urychlím transformaci na online a na networking.
    ZASTAVIT SE – UČIT SE – POZOROVAT – UČIT SE – JÍT DO AKCE – BÝT PRVNÍ – BÝT NEJLEPŠÍ – ZAMĚŘIT SE NA QUICK WIN – …

Přidat komentář