ONLINE PORADA & WEBINÁŘ

V úterý 14. dubna 2020 od 20:00 na této stránce proběhl webinář

JAK NA DOSAH A VLIV V PODNIKÁNÍ?

Ukázal jsem vám klíčovou dovednost v podnikání,
díky které podnikatelé dělají peníze!

K WEBINÁŘI BYL TENTO EXTRA BONUS:

Aktuálně je k dispozici již jen pro členy GoldWinner!

JAK NA DOSAH A VLIV V PODNIKÁNÍ?


V případě vašeho zájmu o vstup do GoldWinner klubu klikněte zde!

ZÁSADNÍ VĚC, KTEROU PODNIKATELÉ ŘEŠÍ, JE

KOMU A JAK PRODÁVAT?

Podnikavý člověk, či podnikatel vytváří peníze, bohatství a svůj svět vlastní hlavou procesem myšlení. Zatímco lidé na Levé straně cash-flow kvadrantu vydělávají peníze tím, že prodávají za hubičku svůj čas, energii a potenciál…  Podnikatel co si nevymyslí, to nemá!

Hodně lidí má zajímavé nápady, které chtějí monetizovat. Myšlenka, nápad, idea, vize jsou základem. Bez schopnosti myslet nelze vytvořit hodnotu a následně ji prodávat. Říká se tomu monetizace myšlenek v praxi.

Zásadní témata, které podnikatelé řeší jsou:

1.  Jak a co vymýšlet, aby se mohla dít následně monetizace a proces podnikání.

2. Jak nastavit podnikání, procesy, logistiku tak, aby firma jako strojek na peníze fungovala.

Dejme tomu, že člověk podnikavý = podnikatel tyto dvě základní podmínky vyřeší. 

Nastává to hlavní - komu a jak prodávat?

✅ Následuje tedy marketing, strategie. Mělo by se cílit na ty správné lidi, kteří mohou být potenciálními zákazníky. Bez klientů a zákazníků nelze prodávat. Bez zákazníků není byznys, myšlenka je jen sen a firma prázdná skořápka.

✅ Větší část podnikatelů vsadí na nějakou formu propagace, marketingu. Vědí, že bez koncových zákazníků nemají šanci. Cítí, nebo to možná i vědí, že je důležité:

👉 Cílit na ty správné lidi › říkáme tomu cílové skupiny.

👉 Méně již podnikatelé vědí, že 80 až 90 % jejich budoucích peněz (obratu, zisku,             cash-flow) je u méně než 10-20 % potenciálních zákazníků.

👉 Většina podnikatelů míří extenzívně na všechny a kde se dá, a snaží se vylovit co         největší rybník bez ohledu na náklady a realitu, zda jsou v rybníku ty správné ryby.           Praxe ukazuje, že je to nákladný a chybný postup…

👉 Podnikatelé tuší, že je třeba být vidět, že je třeba budovat povědomí o firmě, dělat
   nějaké to promo, marketing… OK, dejme tomu..

CO JE OPRAVDU DŮLEŽITÉ?

Máme-li myšlenku, ideu a vizi proměněnou v hodnotu, to jest výrobek, službu nebo jakýkoliv produkt, musíme začít budovat vědomě a strategicky dvě věci:

DOSAH a VLIV!

Dosah › to jest potřebujeme zaslat informaci, zjistit poptávku, udělat nabídku co nejpřesněji na  ty správné cílové skupiny lidí a potřebujeme, aby dosah byl co největší. Zároveň musíme umět pořídit dosah pro své myšlenky a dosah informací o svém podnikání jednoduše, efektivně  a ekonomicky…

Vliv › potřebujeme s lidmi, na které získáme dosah, efektivně komunikovat a pozvat je do svého podnikání. Lidé na druhé straně chtějí něco, co my jim můžeme nabídnout. 

Každý podnikavý člověk, každý podnikatel bez ohledu na obor, druh či rozsah podnikání potřebuje mít:

1. Skvělé klienty a zákazníky, kteří drží jeho byznys, cash-flow, obraty a zisky!
2. Dosah a vliv - jednoduché strategie, které nezaberou moc času a fungují!
3. Každý podnikatel musí umět oslovit lidi, kteří pro něj mají jeho peníze a chtějí si od něj koupit. 

Bez dosahu a vlivu to v podnikání nefunguje!

ŘEŠENÍ?

Na webináři jsem vám ukázal možnou cestu a předal pár návodů! 

Jednoduchý postup, levné řešení - může fungovat téměř pro všechny podnikavé lidi a podnikatele. 

Bez ohledu na to, zda máte byznys online nebo offline a bez ohledu na to, zda prodáváte online produkty, nebo fyzické produkty a služby, potřebujete

✅ Mít skvělé zákazníky a klienty!
✅ Dosah do vybraných segmentů svého trhu na nejlepší potenciální zákazníky a klienty!
✅ Vliv na svůj trh, vliv na svět, který budejete a vliv na hřiště v rámci svého herního plánu a pravidel!

Jaké se si to uděláte, takové to budete mít!

ONLINE VYSÍLÁNÍM JSEM VÁS PROVEDL OSOBNĚ!

Napište mi prosím do Komentářů, co pro vás mohu udělat v této době?

Jirka Mazur

Tvůrce GW programů

Podnikám od roku 1990, mým podnikáním prošly desítky firem, stovky lidí a obrat přes 2 miliardy korun. Mám vám co říct k problematice procesů v podnikání...

  • Jak fungují strategie pro DOSAH a VLIV v oboru Tvého podnikání, nebo v oboru, kde podnikat plánuješ?
  • Poradíš nám svoje zkušenosti? Jak mít co nejvyšší dosah a co nejvíce efektivní vliv na svoji cílovou skupinu zákazníků?
  • Jaké rady a pomoc potřebuješ? Jak je využiješ?
  • Mají pro Tebe naše postupy a návody hodnotu?

Aktivita za aktivitu & energie za energii!

Děkuji všem za zpětnou vazbu a sdílení!

Přidat komentář